sobota 26. októbra 2013

*My treasure*

Čauky :)
Možno už niektoré tušíte o čo pôjde v tomto príspevku, no ak nie tak vám prezradím že pôjde o moju bižutériu respektíve doplnky , ktoré rada nosím :)
Nosím len strieborné doplnky ( postriebrené)! :)
Môj naj naj naj naj naj obľúbenejší doplnok je tento prstienok, ktorý som dostala od mojej lásky <3
Nosím ho vždy, spím v ňom , sprchujem sa v ňom, nikdy ho nedávam dole, mám od mojej lásky ešte jeden ale nepodarila sa mi fotka ( je rozmazaná:D) tak som si povedala že dám len tento jeden :))
Veľmi sa mi páči hlavne preto že je taký vykamienkovaný, trblietavé, to je moje! ň
Ďalší naj naj naj doplnok  je táto retiazka, ktorú si dávam dole len keď sa sprchujem ( aj to nie vždy lebo väčšinou zabudnem) ale zatial mi nesčiernela :))
Objednala som si ju z Avonu a myslím že stála 3€ .
Ružová stužka symbolizuje boj proti rakovine prsníka( čo si myslím že väčšina z vás vie)
...
Tento prstienok mám tiež veľmi rada :)
Vôbec som nenosila takéto veľké prstene ani žiadne väčšie doplnky, pretože mi to vždy prekážalo ( a aj teraz sem-tam prekáža)
Ale tento je krásny, nemohla som mu odolať a nosím ho veľmi rada.
Kúpila som si ho od spolužiačky, ktorá takéto prstienky, naušničky, prívesky a neviem čo ešte vyrába, stál 2€, čo si myslím že je úplne super cena..
Jediné mínus je že mám z neho zelený prst :D ale to sa stratí :)
...
Náušničky :3
Tieto veľmi milujem, milujem všetky veci s krížikmi :3
A väčšinou nosím takéto ,,mini" náušnice, možno raz za týždeň si dám väčšie(kruhy,pierka..)
Tieto mi hneď padli do oka a za 2,95€ si myslím že sa úplne oplatili, kupovala som ich v obchode New Yorker, ale myslím si že už ich nemajú, možno ešte v niektorých(dopredaj) a možno za ešte nižšiu cenu. :)
Ďalšie obľúbené sú tieto ,,shamballa" náušničky, kúpila som ich niekde v čínskom obchode za 2€ :DD
Ale sú pekné a veľmi rada ich nosíím :)
Myslím si že je zbytočné vyhadzovať za tie shamballa naušnice 5€ kupou cez internet, keď si ich takto kúpim oveľa lacnejšie:)
...
A posledné sú tieto hodinky, ktoré mám tiež veľmi rada, mám presne takéto len v ružovej farbe, no tie nenosím(kvôli farbe).. Vždy sa mi páčili biele hodinky a tie kamienky okolo...ja si myslím že sú božské :3
Kúpila som ich v KIKu za 7€(asi)... a nosíím ich dosť často:))
 ...
Dúfam že sa vám príspevok páčil a určite mi napíšte do komentárov či aj vy máte obľúbenú bižutériu, alebo či máte na vašom blogu podobný príspevok, rada si ho pozriem :)
Pekný deň. :*




2 komentárov:

  1. Ahojky, na ten krasny prstienok s Eiffelovkou ti odporucam nalakovat ho priesvitnym lakom na nechty, nebudes mat potom problem so zelenym prstekom ;) ja to tak robievam skoro vzdy.. ale ak mas nejak citlivu pokozku, mozno to nie je az tak dobra rada.. mne nalakovane sperky neprekazaju a viac nezelenaju.. obcas po nejakej dobe ich zvyknem nanovo prelakovat :)
    Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za radu :3 určite vyskúšam :)) máš krásny blog <3

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena