streda 30. októbra 2013

Tipy na Halloween / Tips for Halloween

Hello :)
 Takto na večer tu mám pre vás tipy na Halloween:D Čo som našla a niečo aj na sebe :)
Viem že je toho plný internet ale chcela som aj ja mať taký článok :) 
Tak ako prvé som vybrala nechty :)
Vybrala som tieto , preotže sú jednoduché a nie sú ani také farebné, čiže myslím si že biely,modrý,čierny a červený lak asi má každý :))
Nejdem tu písať okolo toho omáčky , všetko to je znázornené :)
ústa :3
Toto sa mi veľmi páči, je to úplne jednoduché( skúšala so to už), len musíte mať tmavý rúž čo dobre farbí :))
Ale ak by som ja niekam šla na Halloween tak by som asi volila krvavo červený rúž :))
Najlepšie na koniec :)
 Takto som včera celý deň behala po škole :)
Dobré , nie? :D
Chcete vedieť ako na to ?
                  Čo potrebujete : lepidlo na tvár ( my sme mali z internetu)
 vreckovky
 temperky
tiene
Ako na to: 1. natriete si lepidlo tam, kam si chcete spraviť,, jazvu" 
2.nalepíte tam pásik vreckový ( 1 vrtva prehnutá dvakrát), trošku to ,, nariasíte"
3. počkáte kým to zaschne a môžte maľovať, my sme použili aj čiernu linku, tou sme vyplnili biele časti :)
4.okolie namaľujte tienmi ( fialový, zelený, čierny)
Vyzerá to super otrasne :DD
Z diaľky to je úplne super :)
Tak čo vyskúšate to? :))
Aké tipy na Halloween máte vy?

Zajtra sa tešte na recenzie :)
Pekný zvyšok večera :*

1 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena