sobota 30. novembra 2013

November favorites

Ahojte :)
Dnes som tu už s druhým príspevkom :)
Tentokrát to bude November favorites. Nezvykla som písať články tohto typu, ale zapáčilo sa mi to a tak som sa rozhodla že koncom každého mesiaca vám sem postnem 5 obľúbených produktov za ,,ten" mesiac :)
Možno sa mi niekedy pritrafí aj viac. :)!
Ale poďme na to.

Taak toto sú moji hrdinovia za mesiac november :))
                                                                                                                                                   
Začnem sprcháčom od Balei, ktorý som už spomínala v článku Mini nákup.
Je s vôňou nektarinky a kokosu tak si skúste predstaviť tú vôňu. Úplne nádherne vonia, presne ako kokos a nektarinka ( aké nečakané :D)
Ako všetky takéto sprcháče od Balei aj tento stál 0,99€ :) Skvelá cena..Veľmi by som chcela vyskúšať aj z vianočnej edície nejaké :)
Ako ďalšie vám ukážem toto telové maslo od treaclemoon, ktoré som vám už taktiež spomínala. Vždy som požívala len telové mlieka a krémy ( aj používam) a keď sme boli s priateľom v Maďarsku padlo mi do oka toto maslo. Má tak krásny obal, že som si ho musela kúpiť. Mali ho v tescu, ak dobre viem tak sa táto kozmetika dá kúpiť už aj u nás v Tescu ( len v tých väčších).Ak sa mýlim a dá sa táto kozmetika kúpiť aj v nejakých iných predajniach, napíšte mi to do komentára prosím :)
Neviem ani presne koľko stálo ale keď si to z forintov prerátam tak to mohli byť okolo 4-5€ :)
Keďže má názov the raspberry kiss tak ste si asi domysleli že má vôňu maliny :) Ale to je tak strašne silná vôňa žee...Odporúčam vám toto maslo! Určite stojí za to :) a v Maďarsku mali aj kokosové :)
Na každom výrobku od treaclemoon je napísaný nejaký text a na tomto je:
I think this must be love...
she smiled at her secret,
put the letter in  an envelope
and enclosed a daisy chain
from the meadow where she sat.
Ďalším mojím obľúbeným produktom je táto báza pod make-up od NYC.
Viem, sľubovala som vám recenziu ale zhrniem vám to tu len tak v krátkosti.
Báza má hydratačné účinky, čo je pre mňa veľkým plusom. Make-up mi vydrží cca o 3 hodinky dlhšie ako bez bázy, čiže to je tiež super. Jediné čo by vadí je že sa trbliece, ale to sa napraví púdrom :) cena: 3,49€ :)
Kallos Silk maska na vlasy s olivovým olejom a hodvábnym proteínom :)
Ak sledujete môj blog tak viete že túto masku milujem a som s ňou veľmi spokojná.
Recenzia TU, cena: 1,49€ :)
Posledný,piaty produkt je vodeodolná špirála super Drama od Avonu
Na tejto špirále ma veľmi zaujal tvar kefky.. vlastne to ani nie je kefka ale sú to také točivé gumené...v tvare kefky :D Neviem ako vám to mám opísať ale na fotke to myslím dosť vidno :)
V poslednom čase túto špirálu požívam do školy každodenne. Keď prídem zo školy domov, čo je cca o pol piatej tak mi mihálnice vyzerajú ako ráno keď som špirálu naniesla. :)
Krásne predĺži, vytočí,zahustí a + ešte aj vodeodolná :) Cena: 7,60€ 

Aké sú vaše obľúbené produkty za mesiac november?
Nezabudnite ma odoberať cez GFC, keď budem mať 100 odoberateľov, vyhlásim veľkú súťaž ;-))
čautee ;-)



8 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena