sobota 21. decembra 2013

New in #2

Ahojte ;-)
Práve som dozdobila stromček, a tak mi napadlo že by som mohla napísať článok new in ;-)
Síce toho nemám veľa.. ale som si istá že pri Vianočnom príspevku new in by som na tieto veci zabudla :D

Mám tu len šesť vecí, ale všetky mi robia radosť. :)

1.Balea čistiace obrúsky na pleť Pink Orchid
2 balenia +dóza za 2,99€- no nekúp to!:D
Tieto čiatsiace obrúsky sú na normálnu pleť, používam ich na odličovanie..celkom díbre odlíčia, pravdaže záleží od toho akú mám špirálu, linku atď.. vodoodolnú špirálu odlíčia tak na 90%, čo je úplne super. :)
Veľmi,fakt veľmi málniko vysúšujú pleť...ale nevadí mi to, keďže ja si hned tvár natriem krémom ;-)
2.Vyživujúcí krém Himalaya Herbals+hydratačné mydlo
Zas sme boli na nákupe v Maďarsku a toto balenie tam mali fakt za veľmi výhodnú cenu.
V prepočte to boli asi necelé 2€, super!
Krém je na všetky typy pleti, na deň aj noc.
Používam ho každé ráno a každý večer po vyčistení pleti.
Už na 3 deň som si všimla že mám pleť hebkejšiu a vôbec sa nevysušuje.
Zatiaľ ma tento krém nesklamal takže ho môžem len odporúčať! (mydlo som ešte neskúšala)
3.Hydratačný balzam na pery CARMEX classic
Neviem či tento balzam poznáte, ja ho poznám len z blogov a z videí.
Zatiaľ som ho nikde nevidela.A v Maďarsku v Tescu ho mali len tak pohodený a aj zľavnený.
Stál okolo 2€, neviem či to je dobrá cena, alebo či to je veľa, pretože neviem koľko stojí inde.
Má sa nanášať na suché,popraskané pery. S jeho ,,vôňou" som bojovala asi 2 dni,lebo mi strašne smrdí..ako lepidlo.. ale určite má dobré účinky a vážne tie pery hydratuje a vyživuje:)
4.Dlhotrvácny rúž na pery Essence
Mala som ho ešte len raz a vydržal mi 4 hodiny :)
mám odtieň 03 Dare To Wear. cena : 2,49€
5.Lak na nechty Miss Sporty
Je to asi odtieň 080(niesom si istá)..ale Miss Sport má len jeden čierny lak, takže ho nájdete :)
Cena:1,79€.. asi:D
6.BIO kokosový olej
Len včera som ho kupovala v DM za 2,99€..na odporúčania bloggeriek.
Budem ho používať na vlasy,pleť a aj do koláčov.. :)
Ešte vám o ňom dám vedieť :)

Toto boli všetky moje nové produkty, ktoré som vám chcela ukázať :)
Všetkým vám želám požehnané sviatky v kruhu najbližších :)
Ahojtee :*





8 komentárov:

  1. Ja som si minule objednávala Carmex z Asosu, je tam za 3,49, ale bola nejaká akcia, tak som ho mala do 3 €. Tie 2 € sú super :)
    Kde bola akcia na tie čistiac obrúsky Balea? Ten kokosový olej vyzerá super :D Och, zas chcem toho veľa vyskúšať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha..tiež chcem vyskúšať všetko :D...a Balea obrúsky som kupovala v DM(keďže baleu majú len v dm) :)

      Odstrániť
  2. kokosovy olej som minula tiež som ho použivala na vlasy, a carmex je užasny dobre si kupila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len ten zápach carmexu mi strašne vadí :D a ako si ten olej používala na vlasy,prosím ťa? :) myslím či si ho zmývala alebo či po umytí atd.. :)

      Odstrániť
  3. Super věci :) Kokosový olej si taky už konečně musím pořídit!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena