piatok 27. decembra 2013

Silvestrovské líčenie*

Ahojte :)
Tak, ako ste prežívali Vianoce? :) Dúfam, že v kruhu najbližších a radostne. Ja áno.

Dlho som premýšľala aký príspevok by vás zaujal a tak ma napadlo, že určite veľa z vás ide na Silvestra niekam preč z domu.Či už niekam s kamarátmi,na ples...
A tak som sa rozhodla že vám nafotím ľahký návod na Silvestrovské líčenie.
Je veľmi jednoduché a stačí ak máte doma, len pár základných vecí na líčenie.:)

Ako prvé určite naneste podkladovú bázu pod make-up.Ja som zvolila primer od NYC.
Potom som naniesla tenkú vrstvu BB krému od Rimmel London (medium). Korektorom od Dermacol-u som zakryla kruhy pod očami. Bronzérom som si jemne vykontúrovala tvár a zafixovala som ju transparentným púdrom od Ruby Rose.
Nechcela som vám to všetko fotiť krok za krokom, pretože si myslím že takéto líčenie zvládne každá z vás :)
Na viečka som naniesla podkladovú bázu od Avon a potom som na celé viečka naniesla krémový očný tieň od Oriflame svetlučko ružovej farby s jemnými trblietkami. Od polovice viečka som smerom k vonkajšiemu kútiku naniesla krémový očný tieň fialovej farby s trblietkami. Pekne som to do stratena rozmazala.
Do horného kútika som naniesla práškový tieň bordovej farby z paletky a vyblendila som ho do stratena.
Možno to znie komplikovane :D, alebo som to tak ja napísala :D

Použila som špirálu Volume Build od Oriflame,ktorú mimochodom zbožňujem :3 a obočie som vyplnila tmavším tieňom na obočie zo sady eyebrow stylist set od Essence a zafixovala gélom na obočie od Oriflame.
A ako posledné som pery trošku zvýraznila rúžom od NYC v odtieni 420 Mousse.

Produkty, ktoré som použila.

A ešte pár fotiek, trošku detailnejších :D

Ten výraz tváre ;D


Táto fotka vznikla už z nudy... :)

Vianočný darček od sesterničky :3 :)

Make-up mi včera vydržal cca 7 hodín ;-) čo nie je až také zlé...
Páčilo sa vám líčenie? Chceli by ste ešte nejaké líčenia? Ak áno, aké?
Budem rada ak mi napíšete.

Ahojtee ;-*
R.






5 komentárov:

  1. moc krásné líčení, moc se ti povedlo :) sluší ti to :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné :)

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja zbožňujem Volume Build, to je pre mňa proste naj maskara a cenovo je super výhodná. Pre náhľad ju mám na sebe tu http://mbstyle26.blogspot.sk/2013/10/make-up-2-natural-eyes.html
    Aj mňa blogovanie bavilo kým som nezabudla heslo(mala som automatický vstup a keď som si aktualizovala prehliadač pýtalo si to heslo), takže tým sa moja mánia skončila :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena