štvrtok 30. januára 2014

Krém na ruky Panier Des Sens

    Ahojte dievčatá ;-*
Dnes mám pre vás recenziu na krémik na ruky, bez ktorého už ja neviem žiť a musím ho mať vždy pri sebe :)
Je reč o krémiku Panier Des Sens . Panier Des Sens je prírodná Francúzská kozmetika a je podľa môjho názoru je to dosť luxusná kozmetika. Krémik som dostala k recenzovaniu od biobeauty.sk .
Toto mini balenie (30 ml) nie je v ponuke e-shopu.. dá sa kúpiť len  väčšie balenie (75 ml).
Krém mi hneď padol do oka a tak som ho hneď začala používať. Už mám vypotrebovanú skoro polovicu a používam ho asi 3-4 týždne každý deň :)
Krém je s vôňou ruže, ale sú k dispozícií aj iné vône. Ja veľmi ružu neobľubujem a ´priznám sa že najprv mi vôňa vadila, no potom ako som ho začala používať každodenne, som si túto vôňu veľmi obľúbila a čuchám si ruky vždy :D
Teraz, v zime a v mraze, si krém nanášam v poriadne hrubej vrstve aby mi ruky hydratoval a chránil pred mrazom. Toto všetko krém naozaj spĺňa  a som veľmi rada že som mala tú česť ho vyskúšať. Veľmi rýchlo sa vstrebáva. 
Keď idem do zimy nanášam si ho asi v takejto vrstve a vážne pomôže, dokonca mám pocit akoby mi ruky zohrial, čo neviem ako je možné.
Ešte vám spomeniem že obsahuje 20% bambuckého masla a upokojujúci esenciálny olej z ruží.
Krémik je bez parabénov, bez farbív a nie je testovaný na zvieratách. :)

Takto vyzerá veľké (75 ml) balenie. Myslím si že vyzerá krásne a tiež veľmi luxusne.
Krémik si môžte zakúpiť -->TU<-- skúste ho a určite si ho zamilujete.. nebudete bez neho vedieť žiť a z domu bez neho neodídete ani na krok! :) Vybrať si môžete z týchto vôní : ruža, levanduľa, oliva, verbena a morský fenikel :)

Dúfam že som vám pomohla pri výbere ak ste sa rozhodovali aký krém si kúpiť, tento ja vrelo odporúčam! Určite neoľutujete :)
Nezabudnite sa zapojiť do giveaway u Nikki, kde môžete súťažiť aj o vecičky od biobeauty :)
Ahojte :)
R.




6 komentárov:

  1. Ahoj, som Barbora z blogu Life is beautiful. Týmto mailom by som ti chcela oznámiť že ta plánujem nominovať na blogerský TAG. Presný dátum publikácie tohto TAG-u ešte neviem tak preto ta prosím aby si sledovala môj blog.
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    Poprosím ta o tvoju odpoveď čo s týmto TAG-om súhlasíš.

    Želám pekný večer.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež milujem francúzsku kozmetiku ♥ Osobne ju kupujem odtialto: http://www.lamaison.sk/shop/francuzska-kozmetika/ :) btw. super článok :)♥
    http://veronaspot.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,nominovala som ťa do mojho tagu.dúfam že spravíš!
    http://kazdonenny.blogspot.sk/2014/02/blogersky-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ti dakujem že si ma tagla a určite ho spravím, no neviem kedy :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena