pondelok 3. marca 2014

Po čom moje srdce túži ♥

Čaute baby :)
Dnes si dáme len taký ,, narýchlo" post. Priznám sa vám, že po prvom dni v škole (po prázdninách) sa mi vôbec nechcelo fotiť nejaké produkty a písať recenziu. Skrátka sa na to teraz necítim. Ale keďže ste na blogu také aktívne a aj keď nič nepridám chodíte sem, nemôžme ostať bez príspevku.
Tak som sa rozhodla že vám prezradím po čom teraz túžim a čo by som si chcela kúpiť.A pravdaže by som si to aj hneď kúpila, ale teraz to nejak nejde a preto si kupujem všetko pekne postupne.
Rimmel Stay Matte
Ak sledujete facebook stránku blogu, tak určite viete že mi dnes prišli zľavové kupóny od DM. Je tam zľava na tento make- up 50%, čiže si ho môžem kúpiť len za 2,49€. Zajtra si bežím poň. :)
AKTUALIZOVANÉ: Už ho mám!! :3 a v budúcnosti čakajte recenziu! :)
Mramorová pudrová tvárenka od Avonu.
Keď som ju uvidela prvýkrát v katalógu, povedala som si že bude moja.A tak aj bude! Zatiaľ je to na dobre ceste :D Možno si ju objednám už v tejto kampani. Len tá cena 7,90€ ma odrádza, keďže neviem aká je.
Veľmi by som chcela aspoň jedno masielko na pery od Astoru.Všetci si ho chvália a veľmi ma láka.
Keď máte skúsenosti, určite zanechajte komentár :)
Keď už sme pri perách. Plánujem si kúpiť aj tento lesk na pery od L'Oreal ( lip tint), ale v nejakej takejto svetlej farbe. Ponúkala mi ho jedna Pani za 3,50€ ale mala tmavé odtiene. Ak niekto chcete dám vám na ňu kontakt.
Posledná vec na pery je tento BIO rúž na pery zo stránky biokrasa.sk. A tento bude určite môj!
Aj keď mám teraz liniek dosť, chcela by som vyskúšať aj túto gélovú od Maybelline.
Sally Hansen laky ♥
Veľmi, veľmi túžim aspoň po jednom z nich :) Na nete som ich videla aj po 3€ ta možno raz! :)
Štetec Petra Lovely Hair :)
 Aspoň jeden by som určite chcela vlastniť a najviac ten, čo je na obrázku :)
Chloe by Chloe parfém ♥
Určite nie som sama čo po ňom tak túži :)
Z oblečenia sa mi teraz páčia takéto svetlé rifle. :) Nikde neviem zohnať také, ktoré by na mne vyzerali tak, ako si to predstavujem :D


A posledná vec je táto digitálna zrkadlovka Canon, na ktorú si ešte musím počkať do Októbra! :(
Dostanem ju totiž na birmovku! Ale už sa na nesmierne tešíím:))

Dievčatá to by bolo na dnes všetko, dajte mi vedieť či sa vám články tohto typu páčia.
 Pekný večer :*

















7 komentárov:

  1. Pekné, Chloé určite vyskúšaj, u mňa to bola láska na prvý pohľad.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odporúčam tento z dmky http://4.bp.blogspot.com/-ebQSWMAiWyA/UUByn5Zt0KI/AAAAAAAALR0/pgyucOcI_xc/s640/ebelin+2013+Mineral+Puder+Pinsel.jpg

    Ja si ho neviem vynachváliť, vhodný na práškový, aj tekutý makeup(skúšala som obe) a je super :3 a stojí len 5,19€ :))

    http://beautywithlala.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem Laura, ale neviem či ho u nás v DM majú.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten makeup už mám aj ja a momentálne ho testujem, skúšam tak som zvedavá ako ti sadne:) aa laky Sally Hansen boli aj pre mňa vždy niečím wau, ale nie su až také skvelé ako som si vždy myslela ;)

    Dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ten makeup mne velmi vyhovuje :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chloe si chcem tiež časom zaobstarať :) A taktiež pár štetcov od Peti :) Inak som zvedavá na tú recenziu o tom make-upe...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena