sobota 1. marca 2014

Testujeme s Niveou

Ahojte kočky :)
Dnes som vôbec nemala v pláne postnúť niečo na blog, lebo som mala úplne nabitý program. 
V krátkosti- ešte som vám nespomínala že brigádujem- roznášam letáky vo vedľajšej dedine. Letáky mi prišli ráno o trištvrte na sedem a neskôr som ich začala triediť, potom prišla návšteva a okolo druhej som šla rozniesť s priateľom, s bratom a so sesternicou letáky. Keď som sa o štvrtej vrátila domov nevedela som čo skôr-jesť,piť,spať :D 
No nakoniec som sa aj tak rozhodla že vám dnes zrecenzujem balíček vzoriek od Nivei, ktorý mi zaslali ešte dávnejšie, ale keďže som ho netestovala sama musela som počať na recenzie.

V katalógu bolo veeľmi veľa produktov tejto značky.

Najprv vám niečo poviem o triu pre omladenie pleti Cellular anti-age, ktoré ale testovala moja starká.. možno sa vám to zdá byť smiešne, ale aj na fotke vidíte že sú to krémiky 40+ a keďže ešte mamina toľko nemá, rozhodla som sa že ich vyskúšam na starkej. Trio sa skladá z denného, nočného a očného krému.
Mali by redukovať vrásky, spevniť pleť a hydratovať. Obsahujú extrakt z magnólie a kyselinu hyalurónovú.Vzorky slúžili asi na dve použitia. Keď testujem len vzorky, je dosť náročné napísať recenziu, hlavne pri krémikoch na tvár. Ale starká mi povedala že krémy pekne hydratovali a zjemnili pokožku. Keďže očný krém použila tiež dvakrát vrásky jej nezmizli :D Ale povedala, že by do toho šla :) 
Ďalej tu máme zjemňujúci denný krém proti vráskam Q10 plus. Tento krém by mal zjemňovať póry a redukovať vrásky. Testovala ho mamina a fakt si ho veľmi šetrila. Hovorila že jej veľmi pekné vonia a že jej pekne zjemňuje pokožku. Táto vzorka jej vydržala až na tri použitia a fakt sa jej tento krémik veľmi zapáčil.
Konečne!! Od 16 rokov :).. pravdaže som vzorkou zakryla práve tie krémy a vidíte len tie od 30 :D to som celá ja...ale ide o krémiky pure & natural, čo je prírodná kozmetika s bio zložením.
Denný krém je na zmiešanú pleť a nočný na všetky typy pleti. Denný krém obsahuje bio aloe vera a fakt spĺňa to, čo má - hydratuje a pleť zanechá vláčnu a hydratovanú po celý deň. Nočný krém bol ako všetky ostatné nočné krémy, nič zvláštne a nič zlé. :)
Na toto som sa tešila najviac !! :) Telové mlieko do sprchy- Hydratačné na normálnu pokožku a Výživné na suchú pokožku. Na toto telové mlieko som čítala už strašne veľa recenzií, niektoré ma odrádzali iné naopak.Niekto písal že sú dobré obe, niekto že biele , iný že modré, alebo dokonca že ani jedno.Tak som si nakoniec nekúpila žiadne. No teraz ako som mala možnosť ich testovať veľmi som si všímala, ktoré má aký účinok. Mne teraz viac vyhovovalo modré- na suchú pokožku, keďže v zime mám fakt pokožku riadne suchú, hlavne nohy, toto telové mlieko mi pokožku krásne vyživilo. Nehovorím ale vôbec že biele je zlé, to v žiadnom prípade, len veľmi záleží od typu pokožky. :) Určite ho odporúčam.
Posledný je Hydratačný šampón Hydro Care, po ktorom by mali byť vlasy hebké a hydratované.
Ja som túto vzorku využila, keď sme sa boli s priateľom kúpať vo welness centre, lebo sa mi nechcelo vláčiť plnú fľašu šampónu. Vlasy som mala vážne jemné  a mastiť sa mi začali až na tretí deň, čo je u mňa obrovské plus. Ale hneď na tretí deň som si vlasy aj umyla, pretože sa mi začali tvoriť lupiny. Moje vlasy si jednoducho nevedia zvyknúť na hocičo a ak aj áno, tak to trvá celkom dlhú dobu. Som si istá že po pravidelnom používaní tohto šampónu by sa mi lupiny prestali tvoriť a vlásky, rovnako ako pokožká by si zvykli.

Ceny produktov neviem, ale produkty značky Nivea určite všetky poznáte a viete kde ich kúpiť.
Ďakujem Nivea, že som mohla testovať.
Dúfam že sa vám článok páčil dievčatá, budem rada ak zanecháte komentár a nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GIVEAWAY!! :)
Ahojtee ;-**



2 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok :)
    Niveu mám celkom rada.
    Aj ja mám nivea Q10 krém ale moc ho ja nepoužívam :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena